Seria wywiadów: Serenity Kids’ Toddler Formula

Wywiady

Witamy w naszej serii wywiadów na temat Serenity Kids’ Toddler Formula. Nasi eksperci omówią zalety tej formuły i jak może ona pomóc w rozwoju Twojego dziecka. Serenity Kids’ Toddler Formula to kompletna, zbilansowana formuła żywieniowa zaprojektowana specjalnie dla małych dzieci. Zawiera niezbędne składniki odżywcze, które wspierają wzrost i rozwój, w tym żelazo, wapń i witaminę D. Formuła jest lekkostrawna i łagodna dla żołądka, dzięki czemu jest idealna dla małych dzieci, które dopiero zaczynają jeść pokarmy stałe. Jest również hipoalergiczny i nie zawiera sztucznych aromatów, barwników ani substancji słodzących. Mamy nadzieję, że ta seria okaże się pouczająca i pomocna w wyborze odpowiedniej formuły dla Twojego dziecka. Dzięki za oglądanie!

Zaktualizowano 4 sierpnia 2022 r 18 minuta czytania

Przegląd

W tym wywiadzie rozmawiamy o wszystkimSerenity Kids Formuła dla małych dzieci.

(Użyj naszego koduMHC15% zniżki na pierwsze zamówienia!)

Biorąc pod uwagę obecne wycofywanie formuł i kryzys niedoborów, ważniejsze niż kiedykolwiek jest pociągnięcie producentów preparatów dla niemowląt do odpowiedzialności za wytwarzanie najwyższej jakości pokarmu dla naszych maluchów.

Założyciele, Joe i Serenity Carr, są zarówno rodzicami, jak i przedsiębiorcami, których misją jest tworzenie najwyższej jakości, bogatej w składniki odżywcze żywności dla niemowląt i mieszanek.

Ich mleko dla małych dzieci może być odpowiednią i bezpieczną opcją dla Twojego dziecka. (Zawsze pamiętaj, aby skonsultować się z pediatrą przed zmianą formuły.)

Posłuchaj, aby dowiedzieć się, dlaczego ich formuła jest lepsza od wielu obecnie dostępnych na rynku i jakie kroki podejmują, aby zapewnić subskrybentom możliwość dalszego składania zamówień bez obaw o problemy z zapasami.

Nauczysz się również rozpoznawać, jakich składników unikać w mleku dla niemowląt i dlaczego.

Jeśli chcesz obejrzeć nasz pierwszy wywiad z Joe i Serenity, aby dowiedzieć się więcej o ich innych produktach spożywczych dla niemowląt odwiedź tutaj .

Przegląd najważniejszych wydarzeń

  • 1:05– Dlaczego SK Formula została stworzona z myślą o niemowlętach, a nie tylko małych dzieciach, i dlaczego przestarzałe systemy uniemożliwiają takim firmom rozwijanie sprzedaży dla dzieci poniżej 12 miesiąca życia.
  • 5:18– Dlaczego należy unikać przemysłowych olejów z nasion w mleku i każdym jedzeniu, które podajesz dziecku.
  • 8:23– Bardzo ważny powód, dla którego zdecydowali się dodać do swojej formuły olej palmowy.
  • 10:56– Dlaczego wybrali olej z alg zamiast oleju z ryb jako główne źródłoDHA.
  • 13:41– Dlaczego nie są w stanie certyfikować produktu jako ekologicznego, mimo że każdy składnik jest albo ekologiczny, albo dziki.
  • 15:12– Dyskutujemy o ich zrównoważonym źródle mleka i dlaczego było to połączenie stworzone w niebie.
  • 20:11– Jakie systemy ma SK, aby zapobiegać niedoborom i zapewnić, że możesz polegać na ich produktach.
  • 12:58– Dwie duże różnice między ich formułą a większością innych produktów na rynku

Wywiad

Pełny zapis

Osmara ( 00:02 ):

Ok, więc witamy z powrotem. Bardzo się cieszę, że wróciliście, ponieważ ostatnim razem rozmawialiśmy o waszej linii produktów w ogóle i waszych woreczkach, ale dzisiaj porozmawiamy o czymś bardzo ważnym. Biorąc pod uwagę to, co dzieje się teraz w tym kraju, jeśli chodzi o kryzys, w którym się znajdujemy, rodzicom naprawdę trudno jest zdobyć formułę. A jeśli dostaną w swoje ręce formułę, zastanawiają się, czy jest ona zanieczyszczona? Czy to jest bezpieczne? Co możemy zrobić, aby pomóc naszym dzieciom? Więc bardzo się cieszę, że rozmawiamy tutaj o twojej formule. I mam wiele pytań, ale poprzedzę to stwierdzeniem, że karmię moje dziecko europejską formułą HIPP, w zasadzie od urodzenia. Zaczęliśmy waszą formułę może jakiś miesiąc temu i było to płynne przejście.

Osmara ( 01:05 ):

To było naprawdę wspaniałe i bardzo się cieszę, że mogę jej dać coś, o czym wiem, że nie zawiera wątpliwych składników. Co, mimo że HIPP było, w moich badaniach było lepszą opcją niż to, co było tutaj w tym kraju. Wciąż były wątpliwe przemysłowe oleje z nasion i tym podobne rzeczy, których po prostu nie chciałem jej dawać przez cały czas. Więc witaj z powrotem. Porozmawiajmy o wszystkich formach. I myślę, że pierwszą rzeczą, o której należy porozmawiać, a rodzice mogą się zastanawiać, jest to, że etykieta mówi o mleku dla niemowląt, prawda? A co z dziećmi, które mają sześć miesięcy, a nawet niemowlętami? Jak możemy do tego podejść? Kiedy jest najlepszy czas na wprowadzenie go do naszych dzieci, zwłaszcza teraz, co się dzieje?

Joe ( 01:57 ):

Takie dobre pytanie. Tak więc FDA reguluje mleko modyfikowane dla niemowląt jako jeden z najbardziej regulowanych produktów, tak jak powinno. Proces FDA jest dość stary. Został zaprojektowany podczas ustawy o formule dla niemowląt z 1980 r. I został ponownie zaktualizowany w 1987 r. Ale to była ostatnia aktualizacja. Opiera się więc na bardzo starej nauce. Mają wiele archaicznych zasad, które są pełne biurokracji, co bardzo utrudnia uzyskanie certyfikatu mleka modyfikowanego dla niemowląt. Tak więc wiele firm, takich jak my, wypuszcza formułę i nazywa ją formułą dla niemowląt, która może być sprzedawana dzieciom od 12 miesiąca życia. Musisz powiedzieć, że to przez 12 miesięcy w górę. Więc nie mamy jeszcze certyfikatu dla niemowląt. Więc musimy to nazwać maluchem, możemy go polecać tylko przez 12 miesięcy. Możesz skonsultować się z lekarzem i dowiedzieć się, co jest najlepsze dla Twojego dziecka. Możemy powiedzieć, że opracowaliśmy go jako preparat dla niemowląt, więc oparliśmy go na potrzebach żywieniowych niemowląt w wieku od czterech do sześciu miesięcy.

Ukojenie ( 03:00 ):

Bo to jest zazwyczaj czas, kiedy mama może wrócić do pracy, a zakres, w którym wiele matek, które odstawiają od piersi, często jest w tym przedziale czasowym.

Joe ( 03:08 ):

Dopasowaliśmy mleko matki tak dokładnie, jak to możliwe. W rzeczywistości jest bardziej podobny do mleka matki niż jakakolwiek inna formuła, jaką kiedykolwiek stworzono. Nasi naukowcy zapoznali się z ponad 200 badaniami dotyczącymi mleka matki na całym świecie. Ocenili setki składników, które jak najbardziej odpowiadały profilowi ​​odżywczemu mleka matki. To jeden z powodów, dla których nasza formuła zawiera tak wiele unikalnych składników, ponieważ zaczęliśmy od zera z prawdziwym mlekiem matki. Składniki o największej zawartości składników odżywczych i zebrane razem w naszej formule pełnotłustego mleka karmionego trawą A2. Jest więc klasyfikowany jako maluch. Więc jest to trochę mylące dla rodziców, wiesz, ale jeśli przeprowadzisz badania, spełniamy 29 składników odżywczych wymaganych przez FDA. Wszystkie nasze składniki mają globalne dowody na to, że są bezpieczne dla niemowląt. Więc to jest norma europejska. Gdybyśmy byli w Europie, Europa mówi, czy twoje składniki są uznawane za bezpieczne? Czy spełniasz nasz profil żywieniowy? Jeśli tak, zostaniesz preparatem dla niemowląt. W Stanach Zjednoczonych to pierwsze dwa kroki, ale potem trzeba ukończyć badania dotyczące karmienia niemowląt, które zajmują trzy lata i wiele milionów dolarów. I to jest etap, którego jeszcze nie ukończyliśmy. W rzeczywistości opowiadamy się za usunięciem bariery wejścia, która spowodowała ten kryzys formuły

Osmara ( 04:26 ):

Zgadza się w stu procentach. Więc zasadniczo sformułowałeś formułę z myślą o niemowlętach, co oznacza, że ​​istnieje profil żywieniowy, ale biurokracja powstrzymuje cię przed marketingiem jako takim. Więc rozmawialiśmy o tym na ostatnim czacie, co mogą zrobić rodzice, co wy możecie zrobić, to wziąć formułę lub etykietę żywieniową, wszystkie informacje, porozmawiać ze swoim pediatrą i powiedzieć, spójrz, to jest to, co chcę dać moje dziecko. Czy to w porządku? To są składniki. Co myślisz? A potem porozmawiaj ze swoim pediatrą i zobacz, co powie.

Joe ( 05:06 ):

Mamy jednostronicowy dokument, który możemy Ci wysłać, który możesz przynieść swojemu pediatrze, który przedstawia wszystkie informacje i porównuje go z innymi mieszankami, mlekiem matki i tak dalej. Skontaktuj się z nami, a my wyślemy Ci tę jednostronicową stronę.

Osmara ( 05:18 ):

Uwielbiam to. Uwielbiam to. Dobra. Serenity kids, twoja strona internetowa, serenity kids.com. Doskonały. Mam, opakowanie tutaj. Porozmawiajmy o tym. Więc jest zrobiony z moim ulubionym, bez syropu kukurydzianego, bez rafinowanego, bez ryżu lub syropu kukurydzianego, bez glutenu i bez przemysłowych olejów z nasion. Porozmawiajmy trochę o tym, czym są przemysłowe oleje z nasion i dlaczego nie chcemy ich w mleku dla naszego dziecka?

Ukojenie ( 05:45 ):

Tak. Tak więc nasiona przemysłowe mają długą historię i są w zasadzie odpadami przemysłowymi. W większości przypadków są to rzeczy pochodzące z przetwarzania żywności, a niektóre uprawy są uprawiane jako przemysłowe oleje z nasion. Są wysoce rafinowane, bielone i dezodoryzowane. Mają w sobie wszelkiego rodzaju chemikalia, rozpuszczalniki i wszelkiego rodzaju rzeczy, które czynią je łatwiejszymi płynami, aby były bardziej stabilne w przechowywaniu. Mogą więc przetrwać lata i lata na półce bez psucia się, podczas gdy w rzeczywistości jełczeją, po prostu nie pachną zjełczałym, ponieważ są dezodoryzowane. Więc są pełne tylko złych tłuszczów, prawda? Tłuszcze trans to złe tłuszcze. Nie są tego pełne, ale nie są super zdrowym tłuszczem i są wysoce zapalne w organizmie. Ale nauczyłem się, odkąd zacząłem tworzyć formułę, że są one naprawdę łatwe w użyciu w fabrykach. Tak więc nasze tłuszcze, z których jestem najbardziej dumny, szczerze mówiąc, w naszej formule używamy ośmiu różnych źródeł tłuszczów, a wiele z nich jest stałych, półstałych, lepkich, hm, w pewnym sensie nie t przychodzą w tych gigantycznych tysiącfuntowych torbach, które są z tą małą próżnią.

Ukojenie ( 06:58 ):

Trzeba je stopić lub wykopać dużą szpatułką. Trochę trudniej się z nimi pracuje. I to właśnie pomaga im być bardziej pożywnymi. I to także ma być droższe. Więc nasza formuła jest najlepszą na świecie spośród wszystkich, które do tej pory widziałem i tłuszcze i nie zawierają przemysłowych olejów z nasion i mają to wszystko, tę szeroką gamę kwasów tłuszczowych, ponieważ oczywiście mleko matki ma ogromna szeroka gama różnych rodzajów tłuszczów, kwasów tłuszczowych, dużo tłuszczów nasyconych. Przemysłowe oleje morskie po prostu nie mają tego składnika odżywczego.

Osmara ( 07:37 ):

To wspaniale. I tak wielu rodziców może nie wiedzieć, czym są, podajmy przykłady, czym są przemysłowe oleje z nasion? Co mogą rozpoznać na etykiecie wartości odżywczej?

Ukojenie ( 07:46 ):

Byłby to olej rzepakowy. Byłby to olej szafranowy, olej słonecznikowy, olej rzepakowy i olej z pestek winogron. Jest ich długa, długa lista. Wchodzisz w Google, przemysłowe oleje z nasion i wszystkie tam są. Większość z nich ma w sobie słowo nasienie.

Joe ( 08:04 ):

Łatwiej powiedzieć, czego nie ma. Jest mniej olejów, które nie są. Więc te oleje to olej kokosowy, oliwa z oliwek, olej z awokado, olej z alg, a następnie każdy tłuszcz zwierzęcy, taki jak masło, ghee, tłuszcz z kurczaka, tłuszcz z kaczki…

Ukojenie ( 08:20 ):

Używamy masła kokosowego.

Osmara ( 08:23 ):

Więc patrzę na twoje składniki tutaj i masz białko serwatki, oliwę z oliwek z pierwszego tłoczenia, olej kokosowy, olej palmowy i masło kakaowe. Um, a potem masz olej z alg, który jest dla DHA, prawda? Za chwilę miałem o to pytanie, ale teraz jesteśmy przy olejach. Myślę, że w tej chwili dużo mówi się o oleju palmowym i zrównoważonym rozwoju. Co możesz powiedzieć o roli, jaką olej palmowy odgrywa w Twoim produkcie?

Ukojenie ( 09:03 ):

Długo zastanawialiśmy się nad olejem palmowym, podobnie jak w przypadku wielu składników tutaj. I w zasadzie za każdym razem, gdy dostaliśmy, napotykaliśmy na decyzję, trudny wybór, jak wybór oleju palmowego, czy uwzględniamy to, czy nie? Wróciliśmy do tego, co najlepsze dla maluszków. A kwas palmitynowy jest najbardziej rozpowszechnionym kwasem tłuszczowym w mleku matki. A olej palmowy jest jednym z najlepszych źródeł kwasu palmitynowego poza przemysłowymi olejami z nasion. Musieliśmy więc wybrać, czy chcemy znaleźć ten kwas palmitynowy w oleju palmowym, czy też chcemy użyć do tego przemysłowego oleju z nasion? Teraz ty i ja wiemy, że byliśmy antyindustrialnymi olejami z nasion. Wybraliśmy olej palmowy, ale pochodzi on ze zrównoważonych źródeł. Certyfikowane ze zrównoważonych źródeł. I to było dla nas bardzo ważne jako rodziców i przyjaciół.

Ukojenie ( 09:53 ):

I jest to bardzo mała kwota. Procent oleju palmowego. Istnieje, moim zdaniem, mit, że okres oleju palmowego jest szkodliwy dla dzieci. I nie powinien być wprowadzany do formuły ze względu na sposób, w jaki jest trawiony. Badania te prowadzono jeszcze w latach czterdziestych, pięćdziesiątych i sześćdziesiątych. I zostały zrobione na formułach, które faktycznie miały bardzo wysoki procent oleju palmowego. Na przykład 60% tłuszczu stanowił olej palmowy. I tak naprawdę od tego czasu nie było badań, które wykazałyby mniejsze ilości. Ale ponieważ jesteś mamą dziecka, które je nasz produkt, nie miałaś żadnych niepożądanych reakcji. I mamy wiele naprawdę pozytywnych świadectw i dostajemy, to znaczy my, nie każdy, kto kupuje nasz produkt lub mówi nam, jaki jest niesamowity, zostawia rzeczywistą recenzję. Otrzymujemy wiele e-maili, wiele komentarzy na temat trawienia dziecka i rzeczy w rodzaju: „Och, nie szło mi tak dobrze z tą inną mieszanką”. A teraz moje dzieci mają świetne kupy”, to znaczy, to dobra wiadomość.

Osmara ( 10:56 ):

Tak jest. To świetna wiadomość. Podsumowując, główni producenci receptur decydują się na stosowanie wielu przemysłowych olejów z nasion, ponieważ, jak powiedziałeś, jest to opłacalne. Z biznesowego punktu widzenia. I o wiele łatwiej jest mieszać ze wszystkimi innymi składnikami. Fakt, że twoje źródła tłuszczu wymagają więcej przetwarzania, jest w rzeczywistości dobrym znakiem, ponieważ pokazuje, że nie jest tak zdenaturowany. Jest w bardziej kompletnej formie niż rozbierany i przetwarzany. I znowu to, co powiedzieliśmy o zapalnych olejach z nasion przemysłowych. Jeśli dziecko ma, wiesz, ile uncji dziennie tego każdego dnia, może to być również kolejny powód, dla którego mogą doświadczać jakiegoś zaburzenia trawiennego, a rodzice mogą nawet o tym nie wiedzieć. Mamy więc super zdrowe źródła tłuszczu i DHA, które są bardzo ważne dla rozwijającego się układu nerwowego i mózgu dzieci.Zastanawiałem się, co stało za wyborem oleju z alg zamiast oleju z ryb? Co cię do tego doprowadziło?

Ukojenie ( 12:15 ):

Tak, właściwie my, jedną z mieszanek, którymi karmiłem Bellę, kiedy była dzieckiem, było mleko Sammy'ego i używali oleju rybiego. I tak jakby planowałem użyć oleju z ryb, albo miałem to gdzieś z tyłu głowy, ponieważ wiedziałem, że chcę świetnego źródła DHA. Ale dr Sarah Valentine, która była naszym naukowcem odpowiedzialnym za ten projekt, powiedziała: „Wiesz co, powodem, dla którego te ryby mają ten wspaniały DHA w swoich ciałach, jest to, że jedzą glony”. Pochodzi ogólnie z alg. Wiedziałam też, że jako mama malucha, który pił formułę wzbogaconą olejem rybim, nie pachnie tak dobrze.

Ukojenie ( 12:58 ):

Zdecydowaliśmy więc, że użyjemy oleju z ryb, chyba że uda nam się znaleźć naprawdę świetne źródło oleju z alg. I człowieku, na pewno to zrobiliśmy. Znaleźliśmy olej z dzikich alg pozyskiwany u wybrzeży Kanady, który jest super czysty. I musieliśmy współpracować z fabryką. Jak możesz sobie wyobrazić, nigdy wcześniej nie używali oleju z alg. Więc opracowaliśmy to w taki sposób, że dodają go na jednym z późniejszych etapów procesu, aby nie ugotował się zbyt mocno, aby zapach i smak pozostały dość łagodne w samej formule.

Joe ( 13:41 ):

A olej z dzikich alg jest również jedną z rzeczy, które powstrzymywały nas przed uzyskaniem pełnego certyfikatu ekologicznego. Nie można uzyskać certyfikatu ekologicznego USDA na coś, co jest dzikie. Certyfikują tylko produkty, które są uprawiane, aby mogli kontrolować nakłady. Więc wiesz, to samo dotyczy naszego, naszego dzikiego łososia. Mamy produkt z łososia w naszej linii żywności dla dzieci, który również nie może być certyfikowany jako ekologiczny, ponieważ jest dziki. I znowu, było to miejsce, w którym, no cóż, używamy gorszej jakości DHA i otrzymujemy ten certyfikowany produkt organiczny? A może wybieramy to, co najzdrowsze dla dzieci i rezygnujemy z tego certyfikatu. Postanowiliśmy to zrobić i opowiedzieć historię, a wiesz, wszystkie produkty są ekologiczne. Po prostu nie są certyfikowane, ponieważ wszystkie algi, które możesz certyfikować, nie mogą być certyfikowane jako dzikie, ponieważ nie wymyślili, jak to zrobić.

Osmara ( 14:24 ):

Tak. Cóż, dziękuję, że o tym wspomniałeś. Bo o to miałem zapytać. Więc tak. Zauważyłem, że wszystko w składnikach jest ekologiczne, ale nie ma certyfikatu ekologicznego. Myślę więc, że jest to lekcja dla mnie i dla innych rodziców. Czasami staram się być trochę zbyt krótkowzroczny w sensie, że wszystko musi być certyfikowane jako ekologiczne. Ale jest tak wiele innych czynników, których nie dostrzegamy. I nie myśl o tym. I dziękuję za rozważenie, wiesz, w którym kierunku chciałeś iść. Czasami decyzja, która jest dobra dla wyników finansowych lub firmy, niekoniecznie jest zgodna z tym, co jest dobre dla konsumenta końcowego. I wiem, że waszą misją są przede wszystkim dzieci.

Osmara ( 15:12 ):

Dziękujemy za to, ponieważ potrzebujemy was więcej. Potrzebujemy więcej takich firm na rynku.Porozmawiajmy więc o twoim źródle mleka A2i możemy trochę jak maniacy na punkcie A2 kontra A1 i tak dalej. Ale tak naprawdę chciałem podzielić się z oglądającymi to rodzicami informacją, że współpracujesz z naprawdę fajną farmą w USA. Uprawiają rolnictwo regeneracyjne. A jeśli nie znacie się na rolnictwie regeneracyjnym, które jest kolejną częścią waszej misji, to w takim razieposłuchaj drugiego wywiaduco zrobiliśmy, a Joe zagłębia się w to w szczegóły. Ale porozmawiajmy trochę o tym. Jakość twojego rzeczywistego mleka i dlaczego może być lepsze od większości dostępnych obecnie produktów.

Joe ( 16:01 ):

Więc Alexander Family Farm był jednym z kluczy do tego produktu (Formuła). Wiedzieliśmy, że to będzie mleko. Podstawą jest jakieś mleko, czy to kozie, czy krowie. A zależało nam na tym, aby było to mleko jak najlepszej jakości. A szczególnie chcieliśmy mieć białko A2, beta-kazeinę, o którym porozmawiamy za chwilę. Byliśmy więc pewni, że uda nam się znaleźć to, co ma odpowiednią jakość, właściwe zaopatrzenie, potrzebne ilości i standardy jakości wymagane przez formułę. A wszystko to spełniło się w Alexander Family Farm, tej pięknej rodzinnej farmie od sześciu pokoleń na północnym krańcu Kalifornii. Piękne, piękne gospodarstwo, wieloletnie gospodarstwo regeneracyjne.

Joe ( 16:52 ):

Byli pierwszą farmą w Ameryce, która została uznana przez Savory Institute za regeneracyjną. Robili to więc przez 20 lat, zanim regeneracja była nawet terminem, w którym regenerowali swoją ziemię sposobem, w jaki hodują krowy. Mają wielogatunkowe podejście do krów mlecznych, krów mięsnych, kurczaków i niektórych upraw i wszystko rotują. I to jest cały piękny plan, w którym zarządzają ziemią w sposób, który się regeneruje. Zwiększają swoją glebę i wzrost mikroorganizmów. Zmniejszają spływ, sekwestrują węgiel. A jakość mleka jest tak wysoka. Przetestowaliśmy to pod kątem wartości odżywczych i ustaliliśmy, że nie musimy dodawać tylu innych witamin, ponieważ było już tak wysokiej jakości, a smak i zapach, o których wspomniałeś, pochodzi w dużej mierze z tego mleka, ponieważ są to zwierzęta karmione trawą .

Joe ( 17:45 ):

Żyją stylem życia przeznaczonym dla nich przez naturę. Są w stadach na trawie na naprawdę dobrze zarządzanych gruntach i produkują to naprawdę niesamowite pełne mleko A2. I wiesz, użyliśmy pełnego mleka, większość innych mieszanek, prawie wszystkie inne formuły wykorzystują mleko odtłuszczone. Biorą odtłuszczone mleko, które jest tańsze i łatwiejsze do zdobycia. A potem dodają tłuszcz z powrotem z tymi przemysłowymi nasionami. Więc trzymaliśmy tam cały tłuszcz mleczny. Który zawierał dużo surowych, podstawowych składników odżywczych. A potem uzupełniliśmy inny tłuszcz, jak powiedzieliśmy, ale poszliśmy tam z tym naprawdę niesamowitym filmem na naszej stronie internetowej o historii farmy i dotarciu do

Osmara ( 18:24 ):

Tak, widziałem. Świetne wideo.

Joe ( 18:29 ):

Cały nasz zespół, przez cały czas, gdy tam byliśmy, byli naprawdę dobrzy.

Ukojenie ( 18:32 ):

Pamiętam, jak pierwszy raz z nią rozmawiałem, byłem to ja, Joe, Stephanie i Blake, i rozmawialiśmy przez zoom. COVID właśnie się zaczął. Więc próbowaliśmy dowiedzieć się, jak używać zoomu. W pewnym momencie Stephanie i ja płakaliśmy, ponieważ byliśmy tak szczęśliwi, że się znaleźliśmy, ponieważ chcieli pomóc stworzyć lepszą formułę i dowiedzieć się, jak to zrobić, ponieważ wiedzieli, że większość formuł jest śmieciowa, prawda . Pełen śmieciowych składników, ale to po prostu nie ich sprawa. To hodowcy bydła mlecznego. Usłyszała nas w podcaście wiele lat wcześniej, a potem wyciągnęliśmy rękę i było tak, ten piękny, magiczny związek, w którym nasze serca były naprawdę usatysfakcjonowane, robiąc coś, co wiemy, jak zrobić naprawdę, naprawdę dobrze , to po prostu podnosi zdrowie dzieci na całym świecie.

Osmara ( 19:20 ):

Och, kocham to. Uwielbiam to. Wspominałem o tym, zanim zaczęliśmy, wywiad, ale wiesz, właśnie przerzuciliśmy się z HIPP na was. I jedyną rzeczą, którą zauważyłem, kiedy otworzyłem puszkę, jest to, jak świeżo pachnie w porównaniu do HIPP. I myślę, że to wraca do tego, co teraz mówiłeś, Joe, o jakości mleka. Ale myślę też, że ważne jest, aby rodzice rozumieli proces wytwarzania mleka modyfikowanego dla niemowląt. Że zaczynają od odtłuszczonego mleka, usuwają tłuszcz, a następnie dodają przemysłowe oleje z nasion. Więc różnica w zapachu dotyczyła tylko człowieka. Musiałam powiedzieć mężowi: „Ash, chodź tutaj”. Musisz to powąchać.

Osmara ( 20:11 ):

To jest jak noc i dzień. Zobaczmy, myślę, że rozmawialiśmy o wszystkich głównych składnikach. To znaczy, jaki świetny profil. Świetne składniki, zaufane źródła organiczne, czysta etykieta, nagroda czystości projektu, hm, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o projekcie czystej etykiety,rozmawialiśmy o tym również na naszej ostatniej czacie. Myślę, że moje pytanie brzmi: jako mama i osoba zajmująca się wspieraniem matek, będąc najlepszymi matkami, jakimi mogą być, jestem naprawdę podekscytowany, że wprowadzisz to na rynek w takim momencie jak teraz, gdzie wszyscy się tylko czepiają. Problemy z łańcuchem dostaw doprowadziły do ​​tej doskonałej burzy katastrofy. Więc moje pytanie brzmi: czy macie systemy, które zapobiegają temu z wami, z waszą formułą, i aby upewnić się, że rodziny, którym służą wasze produkty, mogą ufać, że będziemy w stanie znaleźć wasze produkty dla długoterminowy?

Ukojenie ( 21:29 ):

Tak. Więc to była moja wielka obawa. W rzeczywistości, kiedy zaczęliśmy sprzedawać tę formułę, miałem duże spotkanie ze wszystkimi. Pomyślałem: okej, od czasu do czasu może nam zabraknąć woreczków z wołowiną. Od czasu do czasu może nam zabraknąć zaciągnięć. W żadnym wypadku nie możemy z tego uciec. To jedyny pokarm dziecka. Jedyna rzecz, którą jedzą dla wielu dzieci. Więc to nie jest opcja. Co musimy zrobić, aby utrzymać nasze zapasy? I nie było to łatwe. Nasza sprzedaż dotyczy dachu, prawda? Trudno jest znaleźć czas na linii produkcyjnej, ale powiem ci, że nasza fabryka znajduje się w Ohio. I jest to zdecydowanie najczystsza fabryka, w jakiej kiedykolwiek byłem. Można było jeść z podłogi, tam, dosłownie jeść z podłogi.

Ukojenie ( 22:16 ):

Mają program przechwytywania butów, w którym nie można nawet zabrać butów poza fabrykę. Jakby tylko tam się nosili. I tak jest, jest super czysty. Jest zupełnie nowy. To obiekt dwu-, trzyletni. Jest to więc stan techniki. To najlepszy w kraju. I naprawdę ciężko pracują, aby je zdobyć. Są już naprawdę świetni w kontrolach jakości i jeszcze bardziej je zwiększają, biorąc pod uwagę wszystkie wiadomości. Badają każdy problem, który ma miejsce w innych zakładach. Upewniają się, że zwiększą swój protokół jakości, że przede wszystkim nie mają tego problemu. Mają lepsze odpływy. Mają lepsze systemy wywiewu powietrza i systemy przepływu powietrza. Oni po prostu mają, mają lepsze wszystko. Tak więc nasza fabryka jest niesamowicie czysta i czuję się naprawdę, naprawdę mocno i jestem oddany doskonałej jakości.

Ukojenie ( 23:05 ):

I wiem, że mogą nam w tym pomóc. Z perspektywy łańcucha dostaw. To nie było łatwe. Mamy tylu nowych klientów, prawda? Wykonaliśmy więc naprawdę dobrą robotę, utrzymując nasze zapasy, a dla nowych klientów staramy się jak najszybciej dołączyć jak najwięcej z nich. Zmieniliśmy naszą sprzedaż online na subskrypcję tylko dla tych dzieci, które są ich jedynym pokarmem, prawda. Chcemy przede wszystkim chronić tych klientów. Dlatego sprzedajemy online głównie dla subskrybentów, obecnie pracujemy nad rozszerzeniem tej oferty tak, aby tu i tam była to oferta jednorazowa.

Joe ( 23:40 ):

W pierwszej kolejności chroń naszych subskrybentów formułą i naprawdę wszystkimi naszymi produktami. Na przykład zawsze, gdy mamy niedobory, wstrzymujemy pewną kwotę dla naszych subskrybentów, ponieważ wiemy, że to oni są najbardziej oddani. Wiesz, oni oczywiście polegają na produkcie. Tak więc, nawet pomimo niedoborów, których doświadczyliśmy przy zwiększonym wzroście, nadal nigdy nie wyczerpaliśmy zapasów dla naszych subskrybentów produktu formuły. I faktycznie jesteśmy z powrotem w magazynie dla osób niebędących subskrybentami. Więc nadal możesz iść i kupić.

Osmara ( 12:09 ):

To naprawdę świetne. Bo wiem, że niektórzy nowi gracze na rynku musieli przestać przyjmować nowe subskrypcje.

Joe ( 12:20 ):

Tak. Nigdy nie przestaliśmy akceptować. Wstrzymaliśmy wystarczająco dużo, aby ludzie mogli dołączyć do nowych. Teraz oprócz abonamentu możesz kupić jednorazowo. Ale jeśli martwisz się niedoborami, sposobem na utrzymanie go jest zostanie jednym z naszych subskrybentów. A wtedy naprawdę otrzymujesz najlepszą cenę. To największa zniżka.

Ukojenie ( 12:37 ):

Następnie prowadzimy również sprzedaż detaliczną. Więc Whole Foods i Sprouts to dwaj z naszych dużych klientów. Dla matek, które być może używają tego jako suplementu, które od czasu do czasu mają rację. To łatwe miejsce, aby go złapać.

Osmara ( 12:49 ):

Tak. Fantastyczny. Czy jest coś jeszcze, o czym chciałbyś, aby matki i tatusiowie, którzy to oglądają, wiedzieli?

Joe ( 12:58 ):

Dwie inne duże różnice w naszej formule. Jednym z nich był kwas foliowy. Ponadto wszystkie europejskie marki nadal stosują kwas foliowy, syntetyczny kwas foliowy. Chcesz o tym porozmawiać?

Ukojenie ( 25:10 ):

Więc, wiesz, mogę być super kujona tutaj, ale nie zamierzam usypiać wszystkich mówiąc o epigenetyce i genetyce, ale ludzi, którzy mają, być może słyszałeś lub nie, mutację genetyczną MTHFR, która duża część naszej populacji w Stanach Zjednoczonych ma 40%. Utrudnia wątrobie przetwarzanie niemetylowanych witamin z grupy B. Tak więc syntetyczny kwas foliowy jest jedną z tych niemetylowanych witamin z grupy B. Mam jedną z mutacji. Joe ma jedną z mutacji. Więc nasza córka prawdopodobnie może mieć jeden. I chciałem się upewnić, że nie mamy tam żadnego syntetycznego kwasu foliowego. Kupujemy więc kwas foliowy, który jest 20 razy droższy od syntetycznego kwasu foliowego. Nasz dyrektor ds. łańcucha dostaw powiedział: „Czy na pewno chcesz, żebym to kupił? Jakbym mógł wysłać go opancerzonym pojazdem.

Ukojenie ( 26:01 ):

Nie jestem pewien, jak to będzie działać. Czy w ogóle stać nas na to? Prawidłowy. Ale to było dla mnie naprawdę ważne. Więc użyliśmy kwasu foliowego i użyliśmy metylokobalaminy dla drugiej z pozostałych witamin z grupy B. To wersja metylowana. Ponieważ wiedziałem, że tak wiele dzieci będzie to jeść. I to przetwarzanie tych witamin może faktycznie, jeśli masz mutację MTHFR, może być szkodliwe. A cały ten kwas foliowy może gromadzić się w wątrobie i systemie i z czasem być toksyczny. Więc to jest coś, co naprawdę mnie przeraziło. I wiedziałam, że jestem do tego zobowiązana. I tak wiele naturalnych form witamin, jak tylko mogliśmy, wiesz, są tam pewne formy syntetyczne, ponieważ niektóre z naturalnych po prostu nie są stabilne w temperaturze pokojowej lub nie mogą być przetwarzane przez przetwarzanie lub tego rodzaju rzecz. Wszędzie tam, gdzie było to możliwe, stosowaliśmy naturalną formę, najbardziej naturalne formy witamin. I to jest coś, w czym na dłuższą metę chcę stać się jeszcze lepszy i pomóc w budowaniu łańcuchów dostaw dla lepszych źródeł tych witamin.

Ukojenie ( 27:08 ):

Och, my też mamy błonnik w naszym, co nie każdy ma, i nie jest to dużo błonnika, prawda. To nie sprawi, że twoje dziecko będzie gazowane, ale wystarczy błonnika, aby nakarmić jego małą florę jelitową. Mikrobiom jelitowy, to bardzo ważna rzecz. Więc używamy prebiotyków, używamy karczocha jerozolimskiego i niektórych z tych sacharydów, które naprawdę pomagają zbudować wspaniały mikrobiom.

enfamil sensitive shortage

Joe ( 27:29 ):

Jest to coś, co ma mleko matki, o czym większość mieszanek zapomina dodać. Mówią, że są jak mleko matki, ale potem pomijają ten kluczowy makroskładnik. Jesteśmy więc jednymi z nielicznych, którzy też to mają.

Osmara ( 27:39 ):

PRAWDA. Więc kiedy dzieci piją tę mieszankę, karmią swoje dobre robaki jelitowe i utrzymują wszystko w doskonałym stanie dzięki swojemu mikrobiomowi. Myślę, że rozmawialiśmy o tym ostatnim razem, ale mam bzika na punkcie zdrowia jelit z powodu moich własnych problemów zdrowotnych. Więc ta mała dziewczynka, moja córka uwielbia kiszoną kapustę. Tak. Aby mogli Cię znaleźć, jeśli chcesz zapisać się do formuły, zrób to bezpośrednio z witryny. Jeśli chcesz po prostu spróbować, przejdź do Whole Foods. A czym był ten drugi Sprouts? Powiedziałeś, że Amazon…

Joe ( 28:18 ):

Kiełki, Wegmans, Fred Meyer. Zaraz wystartujemy w HEB.

Osmara ( 28:21 ):

Główne. Rozwijający się rynek?

Joe ( 28:24 ):

Tak. Rozwijający się rynek tak. A potem Amazon i nasza strona internetowa, myserenitykids.com.

Osmara ( 28:32 ):

Fantastyczny. Dobra. Cóż, życzę wam powodzenia z tymi wszystkimi rzeczami i po prostu bardzo dziękuję za troskę i wiecie, jesteście rodzicami i właścicielami firm, ale bardzo dziękuję za troskę o jakość i wyniki końcowe ze wszystkim, co wyprodukujecie.

Joe (28:51):

Jasne. Tak się cieszę, że możemy nakarmić twoje dziecko.

Spokój (28:53):

Prawidłowy? Uszczęśliwia moje serce.

Osmara (28:55):

Doskonały. Cóż, dziękuję wam za dołączenie do mnie dzisiaj i zobaczmy, złapiemy was następnym razem. Następnym razem wypuścicie nowy produkt. Chcę to przetestować i wypróbować.

Podziel Się Z Przyjaciółmi: